sofiilindh

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofi Lindh - 30 maj 2010 16:37

Har färgat håret idag, mörkt blev det, mörkare en jag trodde... VÄLDIGT mörkt... hm..

Av Sofi Lindh - 30 maj 2010 16:27

Hej, idag är det ju mors dag så mamma fick frukort på sängen och sen åkte vi till gruvan och fikade :-)

Jag tog en kladdkaka som var ganska mycket förstor... jag fick bara i mig halva...:P

annars så har jag väl nästan bara spelat gitarr... är så trött idag för Lovisa smsade till mig och sa att det skulle komma en FEMTE twilight bok!

Och jag fick nästan hjärtatack, så jag kunde inte sommna...

Jag vet i allafall vad jag ska göra nästa lördag, jag ska stå ute vid ica maxi och vänta på att de ska öppna för sen ska jag köpa boken för bara 99 kronor! ^^

  Jag och Kajsa sitter och fikar:P

Av Sofi Lindh - 29 maj 2010 14:32

Hej hej, idag har jag jätte ont i hela kroppen!

För igår var vi på klassresa, vi åkte till Alborgen!

Det var JÄTTEKUUUL!

Det går ut på att det finns massa rum där inne, med uppdrag i, man ska ta sig över massa saker och så måste man tänka på flera saker samtidigt och sådär, vårat lag fick 8 stämplar och snittet låg på ungefär 3 så man kan ju säga att vi var ganska mycket bättre en alla andra! ^^


efteråt så åkte vi till badhuset i borlänge, just nu har jag glömt vad det heter men ni vet nog, det var ju också kul.


Sen åkte vi vidare till max och käkade hambörgarä!

Och i morse när jag vaknade kunde jag nästan inte röra på mig...:P

Men men, det var det värt!


Just nu haglar det!

Flera billarm nere på ö&b parkeringen startade!


Jag älskar hagel, det är så mysigt^^

Hej då!  


Fast nu kan det sluta hagla opch bli riktig sommar....:)




Av Sofi Lindh - 15 maj 2010 21:20

Hej, idag har jag morfar, mamma, och Ann-sofie varit på promenad !

Här är det sommar och jättevarmt!

Vi gick ungefär 6 kilometer i värmen, och efter ett tag märkte jag att jag har pollen allergi!

Jag blev helt röd på händerna och det kliade...är fortfarande lite röd...

Här kommer lite bilder:



  

     


Fint va? :D


Hej då !  

Av Sofi Lindh - 14 maj 2010 12:50

Hello, nu har jag köpt min gitarr!

Det blev en stålsträngad stanford, den låter jättefint och jag älskar den ^^

Hej då nu ska jag gå ner och spela lite gitarr!   

Av Sofi Lindh - 13 maj 2010 18:43

Hello, idag har mormor varit på ullared, och gissa vad hon köpte till mig:


   En New Moon tröja ^^

Mormor hade även med sig en ficklampa till ullared i fall det skulle bli strömavbrott:P

Fråga mig inte varför jag håller handen som jag gör, för det vet jag inte.

Av Sofi Lindh - 13 maj 2010 14:07

Hi!

Nu är jag i småland igen!

Det tog ungefär fem timmar att åka hit men det var det värt !

Innan vi åkte så klippte jag mig också, det blev väl bra men det finns ju snyggare frisyrer...

Men men, det växer ut igen! :-)

Igår i skolan så fick vi också veta vilka klasser det blir till sjuan, Man brukar dela upp klasserna så att det blir ca fyra stycken från en klass, men i år så hade dom typ sju-åtta ifrån varje klass så dom hade ju inte så mycket och göra med våran klass på sju personer, så igår var jag lite tjurig för jag kommer gå med exakt samma personer som jag gått med i 7 år nu...

Jag kommer i allafall gå i 7D, och det var ju det jag ville !

Men såklart så tappar jag bort lappen det första jag gör så jag kommer inte ihåg vad våran mentor skulle heta, men jag tror att han hette typ, Sven Olsson eller något :P


Just nu sitter jag bara och längtar tills i morrgon, för då ska jag köpa min gitarr! :D


Hej då, ska gå ner och hjälpa mamma göra pang-kake-smet ^^  


Av Sofi Lindh - 11 maj 2010 17:39

Hello! Just idag är jag glad för jag ska köpa min gitarr om bara några dagar! snart är det sommar lov, och jag fyller ju år om ungefär 4 veckor!

Och sen hittade jag TRE pressentkort på hm!! jag vet inte om det finns några pengar kvar men jag hoppas det! ! !

I morrgon är det skola igen, men jag kommer ta en buss som går klockan 2 för jag ska åka och klippa mig, mitt hår är JÄTTE SLITET!

Och på måndag så ska jag till tandläkaren (ÄNTLIGEN!) har väntat på att de ska ringa jätte länge nu, kommer nog få tandställning, och dra ut lite tänder men men.

Nu ska jag nog.. kanske gå och packa för i morrgon åker vi till småland!

See ya!

  Jag och några från min klass! :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, jag heter Sofi Lindh och är tretton år, jag ska börja Hälsinggårds skolan till höstterminen, i min blogg får du läsa vad jag gör på fritiden och annat kul!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards